Agent u pozivnom centru (m/ž)

  • King ICT
  • Zagreb-Buzin, Croatia

Agent u pozivnom centru (m/ž)

..................................................

KING ICT je među vodećim regionalnim sistem integratorima, blisko povezan s globalnim tehnološkim partnerima.

Ljudima koji rade kod nas pružamo pristup najnovijim rješenjima i razvoju njihovih karijera, a našim korisnicima nudimo složena integracijska rješenja, modernu tehnologiju, implementaciju najboljih praksi i vrhunsku ICT podršku

 

Želiš biti dio tima za podršku korisnicima?

Želiš raditi u okruženju modernih ICT tehnologija i zanimljivih korisnika?

 

Prijavi se i postani dio KING ICT tima!

 

Što ćeš raditi?

  • Zaprimati i obrađivati korisničke prijave i zahtjeva u servicedesk aplikaciju i putem telefona
  • Otvarati radne naloge u servicedesk aplikaciji
  • Kontaktirati korisnike u svrhu prikupljanja dodatnih informacija o prijavama putem telefona i e-maila
  • Rješavati telefonski jednostavnije tehničke probleme korisnika
  • Rješavati tehničke poteškoće udaljenim pristupom na računalo korisnika

..................................................

Tvoje odgovornosti:

  • Briga o kvaliteti i rokovima izvršenih usluga
  • Briga o zadovoljstvu korisnika
  • Samostalnost u izvršavanju zadataka iz svoje domene odgovornosti
  • Profesionalan pristup u otklanjanju jednostavnijih tehničkih poteškoća i ostalih poteškoća pri radu korisnika
  • Odgovornost, organiziranost i proaktivnost u radu

Što tražimo?

  • Motiviranost, entuzijastičnost i dinamičnost
  • Razvijene komunikacijske i pregovaračke vještine
  • Aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
  • Napredno korištenje MS Office alata

Što nudimo?

  • Motivirajuće, razvojno i profesionalno radno okruženje
  • Rad u timu uz prijateljsku radnu atmosferu
  • Kontinuiranu edukaciju i mentorstvo uz mogućnost upoznavanja novih tehnologija i rješenja
  • Usavršavanje komunikacijskih vještina i širenje znanja o novim tehnologijama
  • Radno vrijeme ponedjeljak – petak