Poslovni analitičar (m/ž)

Job description








Aktivis nudi iznimno visoku razinu iskustva s kompetentnim stručnjacima na području sustava za upravljanje dokumentima, projektima i sadržajem.

Tvrtka je osnovana 2006. godine, a od 2008. posluje kao jedna od članica KING ICT grupe.

 

Tražimo samostalne poslovne analitičare, koji znaju prenositi strukturirane informacije između klijenta i razvojnog tima, vizualizirati i definirati softversko rješenje, isporučiti kvalitetan proizvod te ostvariti dobar odnos i povjerenje sa korisnicima isporučenog rješenja. Poslovni analitičari sa više iskustva i dobrim rezultatima dobit će priliku da vode manje projekte i na taj način napreduju prema ulozi voditelja projekta

 

Postani dio našeg tima kao

 

Poslovni analitičar (m/ž) u Zagrebu

 

Zadaci poslovnog analitičara:

 − Prikupljanje, definiranje i dokumentiranje projektnih zahtjeva na radionicama s klijentom

− Analiza poslovnih procesa

− Projektiranje rješenja, izrada funkcionalnih specifikacija koje opisuju traženo rješenje

− Izrada projektne i korisničke dokumentacije

− Direktna komunikacija s razvojnim timom tijekom faze izrade rješenja

− Modeliranje poslovnih procesa (flowchart, BPM i slični)

− Ostvarivanje i održavanje odnosa sa korisnicima

− Aktivnosti konfiguracije i testiranja sustava

− Edukacija ključnih korisnika i administratora sustava

Requirements

Uvjeti:

 − VSS informatičkog ili srodnog područja

− Minimalno 2 godine radnog iskustva

− prethodno iskustvo u području poslovne analize (poželjno)

− radno iskustvo u području programiranja, baza podataka, vođenja projekata (prednost)

− iskustvo u radu s EMC Documentum alatima (prednost)

− Razumijevanje IT tehnologija i procesa razvoja softvera

− Napredno poznavanje MS Office alata (Word, Excel, PowerPoint)

− Poznavanje koncepata objektno orijentiranog programiranja i relacijskih baza podataka

− Odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

 

Od kandidata očekujemo:

 − Analitičko razmišljanje i rješavanje problema: mogućnost procesne analize, obrade i analize informacija iz različitih izvora, kreativno razmišljanje, donošenje odluka, učenje i brzo usvajanje novih vještina i znanja, generiranje novih ideja, rješavanje problema, konceptualno i vizualno razmišljanje

Komunikacijske vještine: odlično vladanje verbalnom i neverbalnom komunikacijom, izražavanje u pisanoj komunikaciji, aktivno slušanje i zapažanje, uvjeravanje, upravljanje interakcijom, prezentacijske vještine i jasno prenošenje poruke

Rad s ljudima: timski rad, pregovaranje i rješavanje konflikata

Organizacijske vještine: sposobnost planiranja zadataka, efikasnog upravljanja vlastitim vremenom i dodjelu prioriteta zadacima. 

 − Samoinicijativnost / Proaktivnost


Nudimo ti odličnu atmosferu, rad s poznatim i izazovnim klijentima, motivirajuća primanja i stabilno radno okruženje.

Prisustvovat ćeš ciljanim konferencijama i stručno se usavršavati. Radni prostor je moderan i novouređen, sa sobama za opuštanje i zabavu, uz fitness centar besplatan za zaposlenike. 

Ne oklijevaj, nego pošalji svoj CV – najkasnije do 25.07.2017. godine