Poslovni analitičar (m/ž)

..................................................

 

AKTIVIS je tvrtka specijalizirana za razvoj rješenja za upravljanje dokumentima, osnovana 2006. godine, a od 2008. posluje kao jedna od članica KING ICT grupacije. Posebno smo ponosni na svoj tim, kreativnost i motiviranost koju pokazujemo u našem svakodnevnom radu. Cilj je na projektima  korisnicima osigurati visoku razinu stručnosti i iskustva na razvoju Enterprise content management sustava na vodećim svjetskim platformama. Digitalna transformacija je naš core business i ponosni smo što sudjelujemo u ključnim projektima koji se događaju na trenutnom tržištu. Ključni faktor za nas kao tvrtku je povjerenje naših korisnika i uspješnost projekata koje isporučujemo. Prisutni smo u projektima državne uprave, javnih poduzeća, farmaceutske industrije, financijskih institucija i telekomunikacija. 

 

Tvrtka je usmjerena prema okupljanju i zadržavanju kvalitetnih stručnjaka koji svojim radom, idejama i zamislima pridonose cjelokupnom razvoju organizacije. Ovdje možeš pokazati svoje sposobnosti, iskazivati i razmjenjivati svoja mišljenja s kolegama, učiti od vrhunskih stručnjaka, razvijati se i graditi svoju karijeru u IT svijetu.

 

 

Komunikativna si osoba, razumiješ poslovne probleme i nije ti problem shvatiti potrebe klijenta? Sposoban/na si zamisliti i dizajnirati potrebno rješenje? Odlično razumiješ tehničku perspektivu projekata i možeš kvalitetno prenijeti zahtjeve klijenata razvojnom timu? Radoznao/la si i otvoren/a za nove izazove? 

Pridruži nam se 😊

Što ćeš raditi?

 

  • komunicirati s klijentima, uspostavljati i graditi kvalitetne odnose s njima
  • prikupljati, definirati i dokumentirati korisničke zahtjeve
  • analizirati i modelirati poslovne procese
  • vizualizirati i dizajnirati dokumentacijska rješenja
  • održavati radionice
  • izrađivati funkcionalne specifikacije i drugu projektnu dokumentaciju
  • direktno ćeš komunicirati i usmjeravati razvojni tim
  • organizirati i prioritizirati razvojne aktivnosti
  • konfigurirati i testirati sustav
  • educirati ključne korisnike i administratora sustava

Što očekujemo?

  • završen fakultet informatičkog ili srodnog područja
  • minimalno 3 godine radnog iskustva u području poslovne analize za IT rješenja
  • poznavanje poslovnih procesa, s naglasakom na procese:
    • uredskog poslovanja, javne nabave, upravnih postupaka, ugovaranja, odobravanja ulaznih računa i slično
  • pisanje funkcionalnih specifikacija koje su razumljive svima koji ih čitaju
  • poznavanje rada s MS Office alatima
  • odlično poznavanje engleskim jezikom u govoru i pismu

Dodatan plus je ako 

  • si proaktivan/na i odgovoran/na u izvršavanju radnih zadataka
  • imaš razvijene komunikacijske i prezentacijske vještine
  • imaš želju za kontinuiranim usavršavanjem i probijanjem vlastitih granica
  • sklon si timskom radu i imaš otvorenu komunikaciju
  • si inovativan/na i kreativan/na u svakodnevnom radu 

Što ti nudimo?

  • moderno i ugodno okruženje za rad
  • rad na zanimljivim projektima koji nude priliku za kontinuiran rast
  • edukacijski budžet, kontinuirano stručno usavršavanje, ciljane konferencije
  • mlad i ambiciozan tim
  • work-life balance uz klizno radno vrijeme
  • ostale pogodnosti: fitness centar, sauna i osobni trener u tvrtki, a i restoran u našem prostoru kako bi jednostavno poništio/la sve ono što si napravio/la u teretani

..................................................

.

 

Prijaviti se i postani dio Aktivis tima!

Rado ćemo te upoznati i porazgovarati o potencijalnoj suradnji.