Viši voditelj isporuka m/ž

  • King ICT
  • Zagreb, Hrvatska

Viši voditelj isporuka m/ž

..................................................

KING ICT je vodeći regionalni sistem integrator sa sjedištem u Zagrebu. Svoju tržišnu poziciju gradimo na stvaranju visoke poslovne vrijednosti za korisnike kroz iznimno poznavanje poslovnih procesa i vrhunskim IT stručnjacima. Naša rješenja podižu efikasnost poslovnog okruženja, automatiziraju poslovne procese, a naših više od 500 djelatnika svakodnevno razvija i implementira nova rješenja u ključnim ICT spektrima.


Odjel isporuke i podrške poslovanju zadužen je za upravljanje cjelokupnim životnim procesom od otvaranja do zatvaranja svake dodijeljene isporuke roba i usluga iz portfelja tvrtke, kontrolu realizacije dediciranih isporuka robe i usluga, upravljanje projektnim zalihama, te je stručna i funkcionalna vertikala KING ICT-a po svim aspektima područja upravljanja isporukama roba i usluga.


..................................................

U potrazi smo za iskusni(o)m voditelje(ico)m isporuka s minimalno 5 godina iskustva u upravljanju isporukama, čije će ključne odgovornosti biti:

  • kvalitetna, pravovremena, učinkovita/troškovno opravdana realizacija isporuke
  • kontrola troškova
  • osiguranje zadovoljstva klijenta
  • zaštita interesa klijenta i KING ICT-a
  • sigurnost poslovnih informacija

Glavni radni zadaci:

  • upravljanje realizacijom dodijeljenih isporuka opreme i usluga, troškovima i dodijeljenim resursima
  • izrada terminskog plana isporuke, te usklađivanje i potvrđivanje istog s klijentom
  • naručivanje opreme i usluga od dobavljača, što uključuje i narudžbe opreme od principala
  • zaprimanje naručene opreme u skladište i izrada robno-materijalnih dokumenata
  • kontrola odobrenog troška s ciljem očuvanja planirane razlike u cijeni
  • Administriranje i ažuriranje ugovora isporuke
  • Izrada fakture i pripadajuće dokumentaciju za izvršene isporuke
  • Kontinuirana kontrola realizacije planiranog prihoda i rashoda -
  • izrada eskalacijske sheme za probleme u realizaciji isporuke koji su izvan mogućnosti rješavanja na razini voditelja isporuka; kod eskalacije problema obvezno predlaže prijedlog rješenja/odluka
  • koordinacija uspostave Helpdeska, po potrebi tijekom realizacije, odnosno na kraju implementacije
  • Provođenje postupka zatvaranja projekta i arhiviranja projektne dokumentacije, u elektronskom i fizičkom obliku

Zaduženja mogu uključivati i:

  • koordinaciju procesa ugovaranja nabave opreme i/ili vanjske usluge za projektne i potrebe isporuka
  • provedbu edukacije iz područja svoje nadležnosti
  • obavljanje pred-prodajnih i prodajnih aktivnosti/akcija
  • sudjelovanje u inventurama
  • ostale administrativne poslove iz domene operativne nabave i isporuke ICT rješenja, te podrške poslovanju poduzeća

Od kandidata očekujemo:

  • minimalno 5 godina iskustva na istim ili sličnim poslovima
  • poznavanje rada u ERP sustavima (poznavanje rada u SAP ERP-u je plus)
  • aktivno služenje engleskim jezikom u poslovnoj komunikaciji
  • poznavanje još jednog svjetskog jezika (poželjno)
  • organizacijske i komunikacijske vještine
  • savjesnost i odgovornost
  • discipliniranost i odgovornost
  • analitičnost i pedantnost u urednom izvršavanju dodijeljenih zadataka i poslova
  • pozitivnu energiju i entuzijazam
  • posvećenost, ustrajnost i usmjerenost ostvarenju rezultata
  • informatička pismenost u korištenju suvremenih tehnologija i alata

Nudimo Vam priliku za daljnji razvoj karijere i ostvarenje uspješnih rezultata u poslovnom okruženju koje se kontinuirano mijenja i prilagođava tržišnim uvjetima, te mogućnost daljnjeg osobnog i profesionalnog usavršavanja.


Ako ste spremni zajedno s nama graditi svoju i našu uspješnu budućnost, rado ćemo vam pružiti priliku i povjerenje - pošaljite nam svoju prijavu.